søndag 27. september 2009

Friday`s+Ben&Jerry=herlige dagen min i dag!


Jeg ELSKER søndager!
I dag har jeg og Vegard vært på Fridays på Aker Brygge spist god mat og bare kosa oss.
På vei hjem så dro jeg innom Deli de Luca for å kjøpe verdens beste is nam,nam...... nemlig BEN&JERRYS cooki dough, den er så god!!
Så nå skal jeg kose meg i kveldmed masse is, er egentlig sykt mett etter fridays, men jeg må bare spise litt for det er VERDENSBESTEIS!!!

Har du smakt den? og hvilken er din favoritt??

4 kommentarer:

  1. Dette skulle venninnen min Julie ha sett. Det er hun som har "agenturet" for Ben & Jerry's i Norge. Meld deg inn i FB gruppa :) Jeg har smakt noen forskjellige, men er så dårlig på navn. ALle er fantasktisk gode :)

    SvarSlett
  2. åå er hun:) JA da må du fortelle hun at det er den BESTE isen som finnes, må alltid ha en pakke i fryseren, hehe... Jeg må prøve flere smaker men cookie dough er så god, men alle er sikkert like gode :)
    Jeg har byttet blogg nå over til blogg.no så den nye adr er:http://http://mariannhagberg.blogg.no/

    SvarSlett
  3. hvordan melder jeg meg inn i gruppa??
    :)

    SvarSlett
  4. tror du kanskje kan finne dem blant mine grupper på FB. Går man på info på meg osv...... Har 3 forskjellige gruppe - velg i hvertfall den norske :)

    SvarSlett

Blogglisten