onsdag 16. september 2009

Ny pelsjakke!


Nå har pelsjakken jeg har ventet lenge på endelig kommet ut i butikk:) Skal prøve den i morgen og håper den sitter fint og at den passer meg perfekt.... HAr lett lenge etter den perfekte pels jaka så håper virkelig at denne blir min :)
Har sett så mange fine vintage, men det er ekte pels og det liker jeg ikke!! Det som er så kjedelig er at det er ekte pels som ser best ut på :(
Når det er fake så kan det se så fake ut, dere skjønner hva jeg mener ? og det synes ikke jeg er så kult, men jeg krysser fingre for at denne jakken sitter fint.
Hva synes dere om jakken, noe du kunne kjøpt?

3 kommentarer:

  1. Den ser kjempefin ut. Hold meg oppdatert på hvordan det gikk med prøvingen :)

    SvarSlett
  2. ja jeg må prøve den igjen i morgen.
    Jeg vil ha mer revepels, at den er litt mer brun/rød skjønner du?? :) denne her er litt mer ulvepels litt grå/brun, men den er veldig fin så jeg er så usikker!!

    Hva synes du?
    Har du set revepels jakke noen sted eller noe som ligner??

    SvarSlett
  3. Skjønner at du vil være sikker. Har ikke sett noen revepelsaktige. Du har mer peiling på hvor de kan ha det enn meg :) Skal ha øynene åpne anyway. Klem

    SvarSlett

Blogglisten