fredag 18. september 2009

Nu Skin










For litt over en uke siden fikk jeg disse produktene fra Nu Skin i gave. En kjempegod body butter som er øverst på bilde, nr 2 Firewalker en fantastisk fotkrem, den bruker jeg også som en håndkrem den er så fin til mine tørre hender er helt avhengig av den nå har den med meg overalt til hender og føtter og tørre områder. Nr 3 på bilde er en tannkrem med whitening, og nr 4 på bilde er en vanlig tannkrem som jeg bruker hver eneste dag. På morningen bruker jeg vanlig og på kvelden bruker jeg med whitening :) Det er flour i dem begge så den med whitening kan brukes alene som en vanlig tannkrem også..
Jeg må bare skryte litt av Baobab body butter( øverste bilde), den er helt FANTASTISK!
Jeg har slitt med atopisk eksem, ingenting har funket. Jeg har prøvd kremer med kortison, andre kremer som jeg har blitt anbefalt som jeg har kjøpt på apoteket ingenting har funket, men så fikk jeg Baobab body butter i gave og jeg begynte bare å bruke den som en fuktighetskrem til huden og etter noen dager så forsvant eksemen.... Og Baobab boddy butter var det eneste jeg hadde brukt. Hvor fantastisk er ikke det? :) Og i tillegg så lukter den helt nydelig og huden blir silkemyk..
Jeg anbefaler det på det sterkeste, jeg kommer aldri til å bytte den ut mot noe annet.
Hvorfor det produktet er så bra og klarte og "drepe" min atopiske eksem det vet jeg ikke, men det må jeg finne ut av, hva den inneholder osv... :) Den er nok ihvertfall 100% naturlig vil jeg tro :)
Nu Skin er et merket jeg vil fortsette å bruke, det er veldig mange spennende og fine produkter som jeg vil vite mer om. Når jeg ser at et produkt funker så blir jeg veldig engasjert ( hvis jeg kan si det? ) og da vet jeg at merket er til å stole på.. (Nu Skin altså) Jeg har på en måte aldri følt det før med noe annet merket. Derfor så følte jeg at jeg måtte dele det med dere i dag..
Har noen av dere en krem eller noe annet dere føler dere er avhengig av, som virkelig er bra og funker ?? Jeg synes det er spennende å høre om det hvis noen har det, jeg interesserer meg veldig for det det, (var vel derfor jeg utdannet meg som hudpleier engang i tiden, hehe :)
Så fortell gjerne.
Nå skal jeg straks legge meg, er trøtt og sliten etter en lang uke så i morgen skal jeg sove lenge..... og nyte fri helgen det blir deilig!
GOD NATT...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten