lørdag 19. september 2009

Kjole prosjekt!

Jeg klarer ikke helt å legge meg enda, blir plutselig så veldig kreativ når jeg skal legge meg, da kommer alle tankene frem....

Jeg skal snart starte på mitt andre kjole-prosjekt, stoffet er kjøpt inn, men problemet er at jeg ombestemmer meg hele tiden, skal jeg ha den sånn? eller sånn? eller sånn? blablabla...... kommer aldri i gang når jeg tuller så mye, så nå er planen å bare begynne også får jeg bare gjøre om på den hvis jeg vil ha den anderledes.

Det som er tingen er at jeg har så mange kjoler som jeg vil sy, og som jeg vil sy NÅ! og jeg kan bare sy en av gangen og hvilken skal jeg starte med?? Jeg syr jo etter min egen oppskrift dvs at jeg lærer meg selv. Det kan bli mye banning, knoting, telefoner og laaaange netter. Men jeg synes det er kjempegøy og veldig stolt blir jeg når jeg ser resultatet :) Veldig gøy og sy om gamle klær gjøre om på det, da blir plutselig plagget helt nytt og det er ikke så mye som skal til.

Jeg har tatt et nybegynnerkurs som varte i 16 timer over 4 dager der jeg lærte de helt grunnlegende tingene jeg burde vite for å klare å sy. Jeg var helt blank og da mener jeg blank, men jeg ville likevel sy, og da meldte jeg meg på et kurs, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde det er ikke bare bare å sette seg ned å sy på en symaskin hvis man aldri har gjort det før i hvertfall ikke for meg. Så det kurset hjalp meg veldig og gud så gøy det er :)
Når jeg får kjøpt meg et nytt kamera så skal jeg vise dere den føste kjolen jeg sydde, fra start til slutt. Den er kjempefin og jeg har brukt den masse....
Skal også vise dere ting jeg har sydd om plagg som har fått et nytt liv :)

Det var alt for i dag, nå er det god natt!!

2 kommentarer:

  1. har jeg sett den første? Spennende uansett. Så flink du er :)

    SvarSlett
  2. Nei det tror jeg ikke, så den må du få se, den er kjempefin. Så fort jeg får nytt kamera skal jeg ta bilde av den å legge ut, eller så kan jeg ta den med neste gang vi ses, det blir ikke så lenge til håper jeg :)

    SvarSlett

Blogglisten